דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איך למצוא את מפעיל הקריוקי הטוב ביותר לאירוע שלך 

מאת    [ 09/04/2010 ]

מילים במאמר: 652   [ נצפה 1711 פעמים ]

שלום לכולם , שמי תומר קירמאיר, מנהל חברת "כוורת הפקות" , חברה המספקת שירותי קריוקי בין היתר לאירועי במגון סידרי גודל.

המון שיחות מול לקוחות אני מוצא עצמי מסביר מה חשוב יותר ומה פחות שבאים לבחור הפעלה בסגנון קריוקי, אז שימו לב, במאמר זה אפרט את הדברים אותם תרצו לדעת כאשר תרצו להזמין אירוע.

1.      דבר ראשון, ההרגשה ממי שנמצא מולכם בצד השני, חשוב להבין האם האדם תיקשורתי ונעים, שכן הפעלת קריוקי ממזמן כבר עברה את ההפעלה הטכנית, לחיצה על כפתור הפליי שיר אחרי שיר אינה דבר קשה, אך שכן לא כל מי שרכש ציוד בסיסי יעביר את הערב שלכם בצורה הטובה ביותר.

חשוב לדעת מה הניסיון של המפעיל, חברות מסוימות ישלחו אליכם מפעילים ללא ניסיון של ממש בהפעלה של ערב, חשוב לדעת האם המפעיל עובד בצורה סדורה מול קהל? האם ביכולתו לשיר? וכדומה...

 

2.      בשלב השני, חשוב להרגיש מה הן השאלות המנחות של המפעיל בשיחה, חברה מקצועית תרצה לדעת פרטים כגון:מה כמות האנשים באירוע? אופי המקום בו יתנהל האירוע? הספק חשמל שקיים במקום? סדר או תוכן מסוים בו מתעניין הלקוח ( מצגות? סגנון מוסיקה? )

גיל ממוצע של אורחי האירוע?

חברה שאינה מתעניינת בנושאים אלו ככל הנראה מחזיקה ברשותה מערכת בודדת ללא שינוי על פי משתני האירוע, ובכך שיכוי טוב כי אינה מתאימה בצורה אופטימלית לצרכי הלקוח.

 

3.      לאחר שאלות המפעיל להלן המלצה למס' שאלות שעליכם כלקוחות לשאול:

-          יצירת קשר עם המפעיל אשר יבצע את האירוע

-          התעניינות בלקוחות עבר או ממליצים של החברה המפעילה

-          רישיונות השמעה, לבדוק נושא של זכויות יוצרים ועבודה חוקית של החברה המפעילה

-          ביטוחים וסדר עבודה, קבלת הזמנת עבודה מסודרת ומפורטת במייל, הכוללת ציוד המגיע, שם המפעיל + אמצעי קשר וביטוח ( קיים במספר חברות מצומצם – אך חשוב )

 

4.      לאחר השיחה, המלצה אישית היא כניסה לאתר החברה, אין טוב ממראה עיניים בכדי לשפוט ולדעת איך הקשר בין האיש איתו דיברנו בטלפון מציג עצמו, לרוב נמצא כי אתר מסודר ומאורגן יוביל למפעיל מסודר ומקצועי ויזואלי ומילולית – חשוב ביותר לאוירת האירוע!!

 

5.      אחרי כל הפעולות הללו הערה קטנה לדרך ממני אליכם, אנשי המקצוע העוסקים בענף זה הם אנשי מקצוע לכל דבר, לא רק שהם מגיעים לשירות אליכם הביתה, הם גם מייצגים את כל  מה שאתם תשדרו באותו אירוע שחשובה לכם כ"כ הצלחתו, ולכן, סביר להניח כי אלו המשקיעים עוד כמה אלפים על מיקרופון איכותי, רמקול משופר ומיקסר סאונד שיעזור לכם להישמע טוב – גם יגבו קצת יותר.

 

כמו בהרבה מיקרים גם פה... זול הוא יקר!! ופה מדובר על האירוע שלכם, עלות ריאולית לאירוע איכותי תנוע בין 1,000 – 1,200 ש"ח. מחירים נמוכים מאלו כנראה מייצגים כמות השקעה נמוכה של החברה מולה אתם ניצבים, לא בטוח כי תרצו זאת באירוע שלכם...

טעמו הטוב של אירוע מוצלח ישאר הרבה אחרי ההרגשה המנצחת של חיסכון קטן!!

תומר קירמאיר - מנהל חברת כוורת הפקות, בשנת 2007 התחיל דרכו עם החברה שכיום נחשבת לחברה המובילה בארץ לקריוקי מיקצועי, בין שירותי החברה גם מספר גדול של ערבי בידור והפעלה , אוריעי שירה בציבור, מופעי בידור, ושירותי הגברה ותאורה לאירועים ומופעים.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב